Over ons

Wellicht dat u de Bornse Harmonie kent van diverse optochten in Borne. Bij de Carnavalsoptocht, de Palmpasenoptocht en het binnenhalen van Sinterklaas, zorgt de Bornse Harmonie voor de muzikale omlijsting.

Maar wist u dat de Bornse Harmonie verspreid over het jaar ook prachtige concerten verzorgt? Kijk daarom regelmatig op onze activiteitenkalender voor het laatste nieuws over onze optredens.

Naast het maken van muziek rijden we door de week regelmatig door verschillende wijken van Borne om uw oudpapier op te halen. Wilt u zelf uw oudpapier komen brengen op ons terrein? Daar staan altijd drie containers voor u klaar.

Bovendien zamelen wij in samenwerking met de Kringloopwinkel in Borne ook kleding in.

Over de Bornse Harmonie

Eén harmonie met orkest en slagwerk!

Oud papier

Papier, meer waard dan u denkt; voor ons en het milieu.

Het gebouw

Ons gebouw klinkt als muziek in uw oren!

Samen actief met de dagelijks gang van zaken.

Geschiedenis

De Bornse Harmonie; een actieve vereniging die al sinds 1926 muziek voor u maakt.

Kleding inzameling

Lever bij ons uw kleding en schoenen in.