Boek ons

De Bornse Harmonie heeft veel te bieden. Ten eerste is het harmonie orkest te boeken. Daarnaast hebben we een koper- en een saxofoon ensemble.

Verder is ons gebouw te huur voor partijen, congressen, vergaderingen en als repetitieruimte voor muziek en theater.

Harmonie orkest

De harmonieorkesten spelen zowel op straat als tijdens concerten. Ook voor serenades en aubades zijn ze te boeken.

Koper ensemble

Muziek voor op de kerstmarkt, bij een plechtigheid of ter opluistering bij evenementen.

Saxofoon ensemble

Drie of vier stemmige saxofoonarrangementen voor speciale gelegenheden en evenementen.

Het clubgebouw

Verhuur ten behoeve van congressen, vergaderingen, als repetitieruimte voor theater en muziek.

Speciale boeking

Heeft u een speciale boeking in gedachte? Laat het ons weten en we denken graag met u mee.