Kom erbij

De Bornse Harmonie neemt een belangrijke plaats in binnen het muzikaal-culturele leven in Borne. Onze muziekvereniging zorgt geregeld voor muzikale straatoptredens bij evenementen zoals Carnaval, Palmpasen, Koningsdag en Sinterklaas. Daarnaast verzorgen wij concertoptredens zoals met Kerst en Koningsdag.

Lid worden

Zin gekregen om zelf mee te spelen bij de Bornse Harmonie? Dat kan natuurlijk. Of je nu ervaring hebt of net begint, wij hebben het juiste orkest voor jou.

Heb je een eigen instrument? Dat is mooi meegenomen. Heb je geen eigen instrument? Niet getreurd. De Bornse Harmonie heeft voor deze leden een instrument naar keuze in bruikleen.

Is er thuis geen geld voor een culturele activiteit? Daarvoor is het Jeugdfonds “Sport & Cultuur”. Het Jeugdfonds betaalt voor kinderen en jongeren de contributie of het lesgeld en eventueel de huur van een instrument. De maximale bijdrage voor culturele activiteiten is € 425,- per kind per jaar.
Intermediairs zoals Wijkracht kunnen een aanvraag doen en zij zijn te vinden in het Kulturhus, telefoonnummer 088 945 57 22 of mail borne@wijkracht.nl

Hier de voordelen van een lidmaatschap op een rij:
Een actieve vereniging met een rijke historie
Een gezellige ontmoetingsplaats voor jong en oud
Ruimte voor beginnende en ervaren muzikanten
Ruime keuze uit te bespelen instrumenten
Muziekinstrument in bruikleen
Kortingen bij het volgen van muziekonderwijs

Vul snel en vrijblijvend het formulier in door de onderstaande knop te gebruiken.

Vriend worden

Help de Bornse Harmonie haar belangrijke plek binnen het muzikaal-culturele leven in Borne vast te houden met een jaarlijkse bijdrage. Hier komen ook voordelen voor u bij kijken.

Vriend
€20,- /jaar
1 vrijkaart voor een concert per jaar

Grote vriend
€50,- /jaar
2 vrijkaarten voor een concert per jaar
1x gratis huur van ons gebouw

Boezemvriend
€100,- /jaar of meer
2 vrijkaarten voor een concert per jaar
2x gratis huur van ons gebouw

Vrijwilliger worden

De Bornse Harmonie kan rekenen op de actieve steun van vele vrijwilligers. Al deze vrijwilligers spenderen veel tijd om de vereniging draaiende te houden.

Zo haalt de Bornse Harmonie bijvoorbeeld papier op in verschillende wijken binnen Borne. Maar er zijn natuurlijk veel meer vrijwilligerspositites binnen onze vereniging.

Als we samen een actieve bijdrage blijven leveren kunnen we ervoor zorgen dat de vereniging zo actief kan blijven als deze nu is.

Word vrijwilliger
Als vrijwilliger bij de Bornse Harmonie maak je deel uit van een gezellige groep mensen die samen de vereniging verder helpt.

Vul vrijbijvend het formulier in via de onderstaande knop en vind een functie die past bij je kwaliteiten.